OPROGRAMOWANIE DLA FIRM

 

Pomoc merytoryczna!

Nasi konsultanci posiadają szeroką wiedzę merytoryczną dotycząca zagadnień wdrażanych u Państwa systemów księgowych.

Wdrożenia oprogramowania realizujemy na najwyższym poziomie merytorycznym i organizacyjnym. Nasi konsultanci to eksperci, którzy dzięki swojemu doświadczeniu wspierają naszych Klientów na każdym etapie realizacji wdrożenia. Nasi pracownicy posiadają kompetencję, aby pracując wspólnie z Państwem nie tylko przekazać Wam zasady pracy w programie, ale także wspomóc w takich zagadnieniach jak np.:

Skontaktuj się!

 

 

 SYSTEM KADR I PŁAC
  • pomoc dla małych, średnich oraz dużych firm i instytucji;
  • wdrożenie zakładowego systemu kadr i płac wraz z definicją składników wynagrodzeń, rozliczenia czasu pracy, podatków, zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową;
  • rozliczenie i zarządzanie pracowniczymi programami kapitałowymi, ubezpieczeniami, rozliczeniami z ZUS i US oraz współpraca z programem Płatnika, deklaracje podatkowe;
  • pakiet mobilności, specyfika fundacji i szkół oraz rozliczeń autorskich i prac badawczych;
  • szkolenia wdrożeniowe i merytoryczne.

Programy: Cresus, Symfonia, Streamsoft-Aga

 

 

 SYSTEM PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI
  • pomoc dla małych, średnich oraz dużych firm i instytucji;
  • budowa zakładowego systemu planu kont wraz z określeniem kręgu kosztów i rozliczeń, definicji bilansu i rachunku wyników oraz rejestrów VAT;
  • definicja automatów księgowych i wzorców dekretacyjnych;
  • sprawozdawczość podatkowa deklaracje, system JPK wraz z wysyłka, kontrola i edycja deklaracji i plików JPK.

Programy: Cresus, Symfonia, Streamsoft-Ala

 

 

 ŚRODKI TRWAŁE I WYPOSAŻENIE
  • pomóc w doborze rozwiązania informatycznego do zakresu działalności;
  • pomoc merytoryczna w zakresie operacji księgowych i zasad naliczania amortyzacji w tym środków pochodzących z zakupów dotacyjnych oraz operacji na środkach trwałych;
  • inwentaryzacja majątku, kody kreskowe, czytniki i kolektory informacji;
  • ewidencja wyposażenia środków niskocennych z podziałem na grupy;
  • środki trwałe, rozliczenie dotacji, pojazdów, materiałów itp...

 

 

 WSPOMAGANIE MAGAZYNU
  • pomoc dla małych, średnich oraz dużych firm i instytucji;
  • wdrożenie systemu magazynowego (tworzenie kartoteki towarów, magazynów o precyzyjnie zdefiniowanej roli w procesach, automatycznej inwentaryzacji);
  • wprowadzenie do pracy z obiegiem dokumentów magazynowych;
  • szkolenia wdrożeniowe i merytoryczne.

Programy: Symfonia ERP, Chmura Symfonia, ODL PolkaSQL

 

 

 WSPOMAGANIE HANDLU
  • wdrożenie i parametryzacja systemu wspomagania handlem;
  • wprowadzenie do tworzenia polityki cenowej, sterowania cenami sprzedaży oraz wszelkimi promocjami i wyprzedażami, obiegu realizacji zamówień;
  • automatyzacja tworzenia ofert dla wskazanych kontrahentów na podstawie aktualnej polityki handlowej;
  • szkolenia wdrożeniowe i merytoryczne.

Programy: Symfonia Handel, Symfonia Biuro Rachunkowe, ODL PolkaSQL

 

 

 WSPOMAGANIE PRODUKCJI
  • wdrożenie systemu do zarządzania produkcją;
  • bieżące rejestrowanie pracy zasobów (ludzie i maszyny), rejestrowanie ruchów materiałów, informacja na temat kosztów zleceń produkcyjnych oraz ich statusu, tworzenie kolejki zaplanowanych zleceń produkcyjnych, rejestrowanie materiałów do zlecenia produkcyjnego z dokładnością do partii;
  • szkolenia z zakresu obsługi systemu produkcyjnego.

Programy: Symfonia Produkcja, Symfonia ERP, ODL PolkaSQL

 

 

  • Telefon: +48 (94) 352 32 99
  • Fax: +48 (94) 354 40 88
  • Infolinia: 801 055 043

 

 

 

TH Alplast

TH Alplast



Oprogramowanie CRESUS SQL - Do czego służy?
 
Umożliwia pełną integrację danych z systemów ewidencji czasu pracy oraz współpracuje z zarówno z systemami bankowymi jak też obsługa pracowniczych programów kapitałowych. Elastyczna architektura powoduje, że możemy go łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy, włączając lub wyłączając elementy tak aby praca przebiegała prosto i efektywnie.
 
Jest to kompletny i kompleksowy system do zarządzania sferą kadrowo-placowa przedsiębiorstwa o każdej wielkości. Sprawdzi się zarówno w mniejszych firmach jak i tych bardzo dużych oraz urzędach, szkołach i uczelniach wyższych.

CRESUS KADRY I PŁACE - podstawowe funkcjonalności.

Program Kadrowo-Płacowy prosty i logiczny - zgodny z oczekiwaniami Użytkowników.


Rozliczanie czasu pracy

System umożliwia rozliczanie czasu pracy w dowolnych układach i konfiguracjach godzinowych i zmianowych oraz różnych kategoriach pracowniczych.

Naliczanie płac

Naliczanie płac odbywa się automatycznie na podstawie zawartej umowy, ewidencji czasu pracy oraz wprowadzonych dodatków i potrąceń.

Współpraca z e-Teczka

Możliwe publikowanie dokumentów generowanych przez system kadrowo-placowy do celów cyfryzacji wraz z opcjonaln6ym systemem e-podpisu.

Korygowanie wynagrodzeń

Możliwości przeliczania wynagrodzeń zamkniętych okresów o oparciu o nowe wskaźniki i dane. W tym zmiany podstaw, zwroty nadpłaconych i niedopłaconych składek ZUS, i wiele innych...

Wielofirmowość

Możliwe prowadzenia obsługi wielu firm (bez konieczności zakupu drugiej licencji) - dedykowany także dla biur rachunkowych oraz firm o rozbudowanej strukturze właścicielskiej.

Rozliczenia z ZUS, urzędami i PPK

Program automatyzuje rozliczenia i raportowanie w wymaganych formatach urzędowych.

 

TH Alplast

 Ewidencja danych pracowników.

Od danych historycznych poprzez moment zatrudnienia i dalsza historie pracy. Informacje zawierająca dane wymagane dla pracowników zgodnie z przepisami i wymogami instytucji, stosunków służbowych, naliczania stażu pracy itp. Dodatkowe informacje i dane kontaktowe, sytuacja rodzina, informacje o wcześniejszych miejscach pracy, umiejętnościach i wykształceniu oraz wiele innych informacji. Możliwość utworzenia własnych pól do ewidencji danych zgodnych ze specyfiką działalności przedsiębiorstwa.

 Rozbudowana dokumentacja kadrowa.

Program kadrowy umożliwia sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem. Są to m.in. umowy o pracę, kwestionariusze osobowe, umowy zleceni, oświadczenia, zaświadczenia o wynagrodzeniu i inne na co dzień potrzebne dokumenty kadrowe.

 

  Ewidencja danych pracowników - dane kontaktowe. TH Alplast
  Ewidencja danych pracowników - generowanie dokumentów. TH Alplast

 

  Ewidencja i rozliczanie czasu pracy i kalendarze. TH Alplast

 Rozliczanie czasu pracy i kalendarze.

System umożliwia rozliczanie czasu pracy w dowolnych układach i konfiguracjach godzinowych i zmianowych oraz różnych kategoriach pracowniczych np. praca zmianowa w hotelu, indywidualna norma godzin pracy itp. Program może współpracować z czytnikami RCP lub importować czas pracy ze sparametryzowanych dokumentów (np. arkusza kalkulacyjnego).

 

 Naliczanie płac.

Nasz program płacowy przeznaczony jest do naliczania płac. Naliczanie płac odbywa się automatycznie na podstawie zawartej umowy, ewidencji czasu pracy oraz wprowadzonych dodatków i potrąceń.

 Korygowanie wynagrodzeń i rozliczanie wyrównań.

Możliwości przeliczania wynagrodzeń zamkniętych okresów o oparciu o nowe wskaźniki i dane. W tym zmiany podstaw, zwroty nadpłaconych i niedopłaconych składek ZUS, zmiany w rozliczonych w przeszłości wynagrodzeniach, zamiany nieobecności na inne (np. rozliczenie choroby pracownika która wydarzyła się w trakcie już rozliczonego urlopu), możliwość wstecznej waloryzacji wynagrodzeń.

 Czytelne wydruki i raporty.

Raporty dostępne na każdym pracy z programem od kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o pracę i pierwszej umowy do świadectwa pracy wydawanego po zakończeniu stosunku pracy. Wydruki można eksportować do wielu znanych programów np. arkusza kalkulacyjnego lub programu tekstowego.

  Arkusz - naliczanie płac. TH Alplast

 

  Czytelne wydruki i raporty do ZUS. TH Alplast
  Czytelne wydruki i raporty do ZUS. TH Alplast

 

 Rozliczenia z ZUS, urzędami i PPK.

Program automatyzuje rozliczenia i raportowanie w wymaganych formatach urzędowych.

 Bezpieczeństwo.

System pracuje pod kontrola profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL.

 Współpraca z e-Teczka.

Możliwe publikowanie dokumentów generowanych przez system kadrowo-placowy do celów cyfryzacji wraz z opcjonaln6ym systemem e-podpisu.

 Wysyłanie przelewów.

Możemy tworzyć i przesyłać przelewy elektroniczne [praktycznie do wszystkich systemów bankowych używanych w Polsce. Przelewy bankowe generują się automatycznie z list płac na podstawie daty listy, kategorii itp.

 Dostosowanie do potrzeb.

Duża elastyczność systemu pozwala na dostosowaniem do potrzeb firm z różnych branż. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze. Nawet początkujący użytkownicy mogą szybko opanować jego obsługę.

 Wielofirmowość.

Możliwe prowadzenia obsługi wielu firm (bez konieczności zakupu drugiej licencji) - dedykowany także dla biur rachunkowych oraz firm o rozbudowanej strukturze właścicielskiej.

 

Zmiany w programie Cresus SQL wynikające z polskiego ładu

 



  TH ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k.

  • Adres:
    Śliwkowa 1, Niekanin
    78-100 Kołobrzeg,
  • Email:
  • Tel: +48 (94) 352 32 99
  • Fax: +48 (94) 354 40 88
  • Infolinia: 801 055 043

  1. Podwyższenie kwoty wolnej od Podatku do 30 000zł

Tym samym zostały zmienione w systemie wartości dotyczące tej ulgi:
  - zmiana wartości ulgi rocznej na 5100 zł oraz miesięcznej na 425 zł,
  - odliczanie ulgi także dla pracowników, którzy przekroczyli próg podatkowy.

  2. Podwyższenie progu podatkowego do 120 000 zł

Zmiana ta jest widoczna w kilku miejscach w systemie m.in. na karcie pracownika. Jest także brana pod uwagę przy kalkulacji podatku.

  3. Obsługa wniosku o niepobieranie podatku dla osób osiągających niektóre rodzaje przychodów np. z tytułu umów.

W systemie dodano nowy wydruk oraz parametr, który skutkuje niepobieraniem podatku od wybranych pracowników.

  4. Obsługa zwolnienia z podatku dla:

  - osób które mają prawo do emerytury, ale na nią nie przeszły,
  - rodziców wychowujących co najmniej 4 dzieci
  - osób, które przeniosły miejsce zamieszkania do Polski
W systemie zmiany te zostały obsłużone jako dodatkowy parametr do oznaczenia, które automatycznie wpłyną na obliczanie podatku

  5. Naliczanie ulgi dla pracowników tzw. ulga dla klasy średniej:

  - naliczanie ulgi dla pracowników zarabiających miesięcznie w przedziale 5701 – 11141 zł,
  - obsługa wniosku o niestosowanie ulgi.
System automatycznie naliczy ulgę w przypadku, gdy będzie się ona należeć. W systemie istnieje możliwość wydruku wniosku o niestosowanie ulgi oraz możliwość zaznaczenia odpowiedniego parametru, zaznaczenie którego będzie skutkowało niekalkulowanie ulgi.

  6. Brak odliczania składki zdrowotnej w wysokości 7,75% od podatku

System automatycznie będzie kalkulował odpowiedni podatek biorąc pod uwagę powyższą zmianę.

  7. Zmiana w ograniczaniu składki zdrowotnej do wysokości zaliczki podatku

  - składka jest ograniczona do wysokości podatku jaką pracownik by miał, gdyby stosować przepisy podatkowe obowiązujące 31.12.2021 roku.
W oprogramowaniu Cresus SQL wprowadzono odpowiednie reguły spełniające powyższą zmianę.

 

NOWOŚĆ!! w programie "Cresus" - uzupełniony o funkcję rozliczania czasu pracy kierowców.


  TH ALPLAST Sp. z o.o. Sp.k.

  • Adres:
    Śliwkowa 1, Niekanin
    78-100 Kołobrzeg,
  • Email:
  • Tel: +48 (94) 352 32 99
  • Fax: +48 (94) 354 40 88
  • Infolinia: 801 055 043


Rozliczenie wynagrodzenia kierowcy w transporcie międzynarodowym – Pakiet Mobilności 2022

Od 2 lutego 2022 r. obowiązują nowe zasady wynagradzania pracowników w transporcie międzynarodowym. Nasze oprogramowanie CRESUS - SQL jest poszerzone o moduł "Pakiet Mobilności". Sprawdź, jak naliczyć wynagrodzenie kierowcy po zmianach.

Pakiet mobilności to zestaw przepisów regulujących transport drogowy na terenie Unii Europejskiej. Mają gwarantować przewoźnikom z różnych krajów równy dostęp do europejskiego rynku przewozów. Część zasad, głównie tych dotyczących czasu jazdy i odpoczynku kierowców, obowiązuje już od sierpnia 2020 r. Teraz w życie weszły przepisy dotyczące wyrównania płacy kierowców na terenie całej Unii. Ich celem jest wyrównanie poziomu konkurencyjności firm transportowych w różnych krajach Europy.

 

   Nowe zasady wynagradzania kierowców od lutego 2022 roku

Najistotniejsze zmiany, które zaczną obowiązywać już na początku lutego, dotyczą nowych zasad wynagradzania pracowników delegowanych. Na mocy przepisów kierowcy delegowani będą otrzymywać pełne minimalne wynagrodzenie zagraniczne, jakie obowiązuje w kraju, w którym wykonywali oni swoją pracę.


   Zmiany w podróżach zagranicznych

Na polskich kierowców pracujących za granicą od lutego 2022 roku czekają również inne zmiany dotyczące wynagrodzeń. To likwidacja podróży służbowych, które na ten moment stanowią ok. 75% średniego miesięcznego wynagrodzenia kierowcy na rękę, łącznie wynoszącego około 7 tys. – 8 tys. złotych netto. Do należności przypadających na poczet podróży służbowych zalicza się przede wszystkim niepodlegające opodatkowaniu i nieozusowane ryczałty za noclegi oraz diety.
Nowe przepisy Pakietu Mobilności wykluczyły diety i ryczałty z miesięcznego wynagrodzenia przewoźników. Polscy kierowcy na mocy nowych postanowień mają więc zarabiać tak jak kierowcy z innych państw UE, jednak bez uwzględniania dodatków z tytułu podróży służbowych.

   Pakiet mobilności 2022 - zmiany w pozostałych przepisach

Mimo że branża transportowa koncentruje się obecnie przede wszystkim na nowych zasadach ustalania wynagrodzeń, nie są to jedyne zmiany, jakie zaczną obowiązywać od lutego br. Przypomnijmy, że kolejna część przepisów wprowadzanych Pakietem Mobilności obejmuje także:
Zmiany w przepisach o kabotażu
Utrzymano możliwość wykonywania trzech przewozów kabotażowych w ciągu siedmiu dni. Z tym jednak zastrzeżeniem, że pomiędzy kolejnymi kabotażami w tym samym kraju konieczne stanie się skorzystanie z przerwy trwającej cztery dni, liczonej od zakończenia ostatniego przewozu kabotażowego.
Obowiązek powrotu do bazy raz na 8 tygodni
Obowiązek powrotu kierowców wykonujących transport międzynarodowy do bazy eksploatacyjnej nie później niż w ciągu 8 tygodni od dnia jej opuszczenia wywołuje spore kontrowersje. Podnosi się tu w szczególności zarzut sprzeczności z założeniami europejskiego Zielonego Ładu. Wiele wskazuje na to, że chcąc dostosować się do tych przepisów, kierowcy często będą zmuszani odbywać „puste” kursy.
Utrata dobrej reputacji
Nieprzestrzeganie i niedostosowanie się do przepisów Pakietu Mobilności będzie grozić nie tylko karami finansowymi, ale i utratą dobrej reputacji. To z kolei może prowadzić do zawieszenia lub utraty licencji. Przedsiębiorstwa powinny dlatego bardzo mocno skoncentrować się w szczególności na prawidłowym i rzetelnym sposobie wyliczania wynagrodzeń, względem których wprowadzono najbardziej dotkliwe zmiany.

  • Telefon: +48 (94) 352 32 99
  • Fax: +48 (94) 354 40 88
  • Infolinia: 801 055 043

 

 

Oprogramowanie ERP dla firm.

System ERP ODL - Moduły i funkcje
System POS
System ODL to kompletne oprogramowanie do zarządzania siecią sklepów i prowadzenia sprzedaży detalicznej na stanowiskach kasowych.
 
Sprzedaż B2B
Oprogramowanie ODL pozwala na realizację działalności B2B oraz B2C w jednym zintegrowanym systemie ERP. Dla działalności B2B, System ERP ODL udostępnia zaawansowane mechanizmy prowadzenia odrębnej polityki handlowej oraz odpowiednie procesy logistyczne.
 
Zakupy
Jednym z ważniejszych parametrów funkcjonowania firmy jest zaopytmalizowanie procesu zakupowego. Optymalizacji podlegają: decyzje o wyborze asortymentu, dostawcy, koszty utrzymywania stanów magazynowych czy terminowość i jakość dostaw oraz wiele innych.
 
Magazyn i logistyka
Zarządzanie magazynami w ERP ODL, to unikalne rozwiązanie , które większość operacji magazynowych wykonuje w tle , pozwalając poświęcać czas na obsługę klienta czy zatowarowanie punktów sprzedaży.
 
Integracje zewnętrzne (API)
System ERP ODL wyróżnia się łatwością integracji z innymi rozwiązaniami, dzięki otwartej architekturze oraz intuicyjnemu, rozbudowanemu API.
 
Obsługa serwisu
System ERP ODL ułatwia realizację wyzwania, jakim jest zapewnienie wysokiej jakości serwisu przy zachowaniu terminowości usług i jednoczesnej optymalizacji kosztów
 
Moduł CRM
Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników CRM
 
Elektroniczna Wymiana Danych (EDI)
EDI (Electronic Data Interchange) – Elektroniczna Wymiana Danych, to technologia obiegu i wymiany dokumentów między różnymi aplikacjami partnerów handlowych
 
Finanse i księgowość oraz środki trwałe
System ERP ODL posiada moduł finansowo-księgowy, skupiający funkcjonalności sprawozdań finansowych oraz rachunkowości zarządczej
 
Raporty i analizy
System ERP ODL udostępnia pośrednią bazę danych, tworzącą przejrzyste środowisko najważniejszych informacji. Ponadto daje możliwość skorzystania z inteligentnych raportów, które zapewniają łatwy dostęp do dokumentu źródłowego.
 
Wielowalutowość
System ODL ERP dostarcza mechanizmy efektywnego zarządzania polityką cenową w obrocie z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi.
 
Bezpieczeństwo i wydajność
System ERP ODL dba o bezpieczeństwo danych, korzystając z wiodących rozwiązań bazodanowych i synchronizacyjnych, opracowanych przez SAP.
 
 
  • Telefon: +48 (94) 352 32 99
  • Fax: +48 (94) 354 40 88
  • Infolinia: 801 055 043

 

 


Dlaczego warto cyfryzować firmę z Symfonią?



TH Alplast
Oprogramowanie ERP
do zarządzania całym Twoim biznesem
Biura rachunkowe
Kompleksowe systemy dla biur rachunkowych
Od uproszczonej i pełnej księgowości, poprzez rozwiązania płacowe, aż po narzędzia analityczne oraz automatyzujące współpracę z klientem.
Symfonia Finanse i Księgowość
Kompleksowy i łatwy w obsłudze program księgowy, z którym cała księgowość będzie pod Twoją kontrolą.
Handel
Oprogramowanie Symfonia
do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynami
Kadry i płace
Programy dla kadr, płac i pracowników Symfonia
Obliczaj pensje zgodnie z prawem i na czas, podczas gdy Twoi pracownicy korzystają z wygodnej i szybkiej samoobsługi na smartfonie lub komputerze przez przeglądarkę.
KSeF
Obsługa Krajowego Systemu e-Faktur
Produkcja
Oprogramowanie Symfonia do zarządzania produkcją
Wsparcie każdego rodzaju produkcji oraz procesów okołoprodukcyjnych w Twojej firmie. Zyskaj bezpieczeństwo dzięki naszym rozwiązaniom.

 

 

Tarcza JPK logo
ROZWIĄZUJE PROBLEMY Z JPK!

INNOVATION Kontrola JPK jest programem do kontroli poprawności plików JPK wytworzonych w różnych programach księgowych, magazynowych oraz sprzedażowych. Program przeprowadza pełną kontrolę pliku JPK, informuje o zaistniałych błędach i wskazuje pozycje w których pojawiły się błędy, z możliwością ich poprawienia. Dodatkowo oprogramowanie INNOVATION Kontrola JPK wysyła gotowe pliki do Ministerstwa Finansów. Oprogramowanie jest dedykowane dla wszystkich przedsiębiorstw. Zabezpiecz się, dzięki INNOVATION Kontrola JPK.

 

 

Streamsoft

Pakiet programów dla mikro i małych firm oraz biur rachunkowych. Rozwiązania zgodne z aktualnymi przepisami w obszarze księgowości uproszczonej, kadrowo-płacowej oraz fakturowania i prowadzenia gospodarki magazynowej.

Streamsoft
Program księgowy Ala
Program kadrowo-płacowy Aga
Program do faktur i magazynu Ewa

 

 

  Ala - Księga Podatkowa


Księgowość w firmie lub biurze rachunkowym? W Ala – program księgowy znajdziesz wszystko, żeby poprowadzić rozliczenia w przyjazny sposób! KPiR lub Ryczałt, generowanie i wysyłka JPK i Deklaracji (PIT-5, VAT-7, VAT-UE), a także Ewidencja Środków Trwałych i Pojazdów.
Wszystko w jednym intuicyjnym narzędziu! Dodatkowo, program księgowy – Ala umożliwia sprawny import danych z innych programów, co wpływa na komfort pracy związanej m.in. ze sprawozdawczością VAT i umożliwia automatyczne księgowanie faktur.

 

 

KPiR, Ryczałt, Rejestry VAT

Program księgowy – Ala pozwala na prowadzenie i rozliczanie dwóch podstawowych form księgowości uproszczonej – Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) oraz Ewidencji Przychodów (Ryczałt) wraz z Rejestrem VAT. Wprowadzanie danych i tworzenie wymaganych przepisami zestawień z programem księgowym – Ala jest intuicyjne i przejrzyste.

JPK i Deklaracje

Generowanie, sprawdzenie i przesłanie e-Deklaracji oraz JPK do Urzędu Skarbowego? Oczywiście. W programie księgowym – Ala obsługiwane są wszystkie wymagane deklaracje, m.in.: PIT-5(L), PIT-5(k), VAT-7, VAT-7(k), VAT-UE. Nie musisz martwić się też o prawidłowość samych formularzy deklaracji – w programie księgowym – Ala są one aktualizowane automatycznie!

Środki Trwałe i Pojazdy

Ewidencja majątku trwałego firmy w programie księgowym – Ala? Pewnie, że dostępna. Z łatwością obliczysz amortyzację i wycenisz środki trwałe. Co jeszcze? Dodatkowo masz możliwość poprowadzenia pełnego wykazu przebiegów pojazdu – od jego rejestracji, po rozliczenie kosztów eksploatacji.


 

 

 

 

Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0

SugarCRM to bardzo zaawansowany produkt firmy SugarCRM Inc.
System jest oferowany najbardziej wymagającym przedsiębiorstwom i korporacjom. Jest on również oparty na licencji typu Open Source, co jest równoznaczne z otwartym kodem źródłowym, a co za tym idzie – nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji systemu.
Służy ono realizacji idei biznesowej, gdzie w centrum uwagi znajdują się potrzeby osób, do których kierujesz swoją ofertę. System Sugar oferuje Ci możliwość podążania za potrzebami klienta i docierania z właściwym przekazem, produktem, czy usługą w optymalnym momencie.
W praktyce system wspiera również wewnętrzne zależności; usprawnia procedury oraz komunikację w organizacji, którą zarządzasz. Jest niezwykle potężnym narzędziem do prowadzenia relacji z klientami, znacząco wpływa również na wydajność Twoich pracowników i partnerów biznesowych.
 
CRM (Customer Relationship Management)
Wyrażenie to najczęściej definiowane jest po prostu na zasadzie tłumaczenia angielskiego skrótu jako system do zarządzania relacjami z klientami.

 

 

 

Tableau - co to jest?
Tableau to narzędzie do wizualnej, opartej na podejściu Data Discovery analityki danych. Narzędzie Business Intelligence błyskawicznie integruje się z dowolnymi źródłami danych i umożliwia ich analizę nie tylko specjalistom, ale każdemu, kto chce stworzyć przejrzystą wizualizację w oparciu o swoje dane.
Posiada ponad 80 wbudowanych konektorów do różnych źródeł danych, w tym do ORACLE, systemów ERP (SAP, AX, CDN, IMPULS), MS SQL SERVER, MySQL, DB2, Google Analytics, Hadoop, R, SAP HANA czy MS EXCEL.
Tableau to sposób na lepsze wykorzystanie danych. Narzędzie stwarza bogate możliwości analizy, wizualizacji i prezentacji danych.
 
Tableau - dlaczego warto wdrożyć?
Narzędzie pozwala na przeprowadzanie błyskawicznych analiz danych i umożliwia przetwarzanie setek milionów rekordów w niezwykle krótkim czasie.
Z narzędzia możesz korzystać nie tylko na komputerze, ale też na urządzeniach mobilnych, co ułatwia dostęp do wyników analiz. Tableau stwarza nieograniczone możliwości analizy danych.

 

TABLEAU - Produkty


Tableau Desktop

Tableau Desktop, które umożliwia łączenie z danymi i ich analizę w kilku kliknięciach. Wykorzystaj Tableau Desktop, by tworzyć wizualizacje i dashboardy bez programowania. Udostępniaj wyniki analiz w łatwy i szybki sposób.

Tableau Serwer

Umożliwia przeprowadzanie analiz nie tylko w przeglądarce, ale też na urządzeniach mobilnych. Zapewnia zarządzanie uprawnieniami i bezpieczeństwo danych, które publikowane są na serwerze Tableau w formie aktywnej.

Tableau Reaer

To desktopowe, instalowane na stacji roboczej narzędzie. Wykorzystaj je do interaktywnej pracy z raportami w postaci plików zapisanych w formacie TWBX.

Tableau Online

Oparta na chmurze platforma internetowa. Wykorzystaj ją, by dzielić się widokami, dashboardami i źródłami danych bez wsparcia IT i udziału lokalnych serwerów.

Tableau Public

Wykorzystaj darmowy serwer Tableau Public, by publikować interaktywne dane w sieci. Błyskawicznie twórz wizualizacje, publikuj dane i udostępniaj je w mediach społecznościowych lub poprzez e-mail.

Tableau Prep

To narzędzie służy do przygotowywania danych do analizy w Tableau. Wykorzystaj Tableau Prep, by oczyścić dane i tworzyć dowolnie złożone źródła danych. Tableau Prep pomoże Ci sprawdzić jakość swoich danych i zrozumieć ich strukturę.

Cennik**

**Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

CENNIK LICENCJI ODL

# LICENCJE z usługą aktualizacji TYP LICENCJI CENNIK ROCZNY SUS 1
1 PolkaSQL Centrala stanowiskowa 2990,00 zł 150,00 zł
2 PolkaSQL POS stanowiskowa 1660,00 zł 250,00 zł
3 PolkaSQL Handlowiec stanowiskowa 1660,00 zł 250,00 zł
4 EwkaSQL stanowiskowa 2990,00 zł 450,00 zł
5 ODL - Środki Trwałe stanowiskowa 1920,00 zł 290,00 zł
6 CRM stanowiskowa 800,00 zł 120,00 zł
7 Mobilny Magazynier stanowiskowa 2400,00 zł 360,00 zł
8 Mobilny Handlowiec Gemini (wymaga serwera) stanowiskowa 2400,00 zł 550,00 zł
9 Moduł Strefa Wolnocłowa stanowiskowa 5000,00 zł 750,00 zł
10 Oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere-Serwer stanowiskowa 1200,00 zł
11 Oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere-Klient stanowiskowa 600,00 zł
12 CRM serwerowa 8000,00 zł 1200,00 zł
13 Moduł integracji z www (Uniwersalne WEB API) serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
14 Moduł integracji z BaseLinker serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
15 Integracja z kurierem - wtyczka dedykowana* min 100 paczek dziennie serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
16 Moduł integracji z zew. systemem F/K serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
17 Moduł integracji Zalando serwerowa 5000,00 zł 750,00 zł
18 Moduł Serwisowy serwerowa 12000,00 zł 1800,00 zł
19 Moduł integracji z GreenMail serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
20 Moduł Autowindykacji serwerowa 2500,00 zł 375,00 zł
21 Moduł Strefa Wolnocłowa serwerowa 18000,00 zł 270,00 zł
22 Moduł inwentaryzacji ŚT serwerowa 1000,00 zł 150,00 zł
23 Hurtownia Danych serwerowa 12000,00 zł 1800,00 zł
24 Serwer Gemini serwerowa 5000,00 zł
25 Oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere 4-rdzeniowa 12000,00 zł

1 - roczna subskrypcja

 

 

CENNIK LICENCJI SYMFONII **

**Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

# TYP LICENCJI EKONOMICZNY UNIWERSALNY PROFESIONALNY
1 Symfonia Finanse i Księgowość 1150,00 zł 1700,00 zł 2420,00 zł
2 Symfonia Handel 490,00 zł 990,00 zł 1490,00 zł
3 Symfonia Kadry i Płace 690,00 zł 1440,00 zł 2190,00 zł
    WERYFIKATOR KONTROLER AUDYTOR
4 Symfonia e-Audytor 1600,00 zł 1900,00 zł 2500,00 zł
    MINI BASIC FULL
5 Symfonia Obieg Dokumentów 300,00 zł 700,00 zł 1100,00 zł

Adres:
ul. Śliwkowa 1, Niekanin
78-100 Kołobrzeg
 
Email:
admin@oprogramowanie-dla-firm.com.pl
 
Telefony / Fax:
+48 (94) 352 32 99
+48 (94) 354 40 88
+48 505 567 121
 
  Imię i Nazwisko:
  Telefon:
  Email:
  Wiadomość: