Symfonia - Kompleksowe systemy dla biur rachunkowych

Od uproszczonej i pełnej księgowości, poprzez rozwiązania płacowe, aż po narzędzia analityczne oraz automatyzujące współpracę z klientem.

Wszystko, czego potrzebujesz do obsługi swoich klientów


Dzięki kompleksowym rozwiązaniom dla finansów i księgowości oraz kadr i płac, automatyzujemy pracę księgowych i usprawniamy ich komunikację z klientami.


Nasze rozwiązania dla biur rachunkowych umożliwią obsługę większej liczby klientów i przyspieszą proces wprowadzania dokumentów do systemu.

Zobacz, co możesz zrobić razem z Symfonią.

 


Pełne księgi handlowe

Poprowadzisz księgi rachunkowe dla firm jedno- lub wielooddziałowych zajmujących się działalnością handlową, usługową lub produkcyjną w dowolnej branży. ​Obsłużysz także złożone procesy biznesowe.


Uproszczona księgowość

Możesz obsłużyć osoby fizyczne / firmy, których właściciele rozliczają się w formie podatku dochodowego od osób fizycznych. Poprowadzisz uproszczoną księgowość w każdej formie - podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR) oraz rozliczeń ryczałtowych.


Współpraca z klientem

Korzystając z rozwiązań online szybko i łatwo wymienisz dokumenty oraz skomunikujesz się z klientami i współpracownikami. Wystarczy dostęp do internetu, by móc pracować z każdego miejsca i o każdej porze. Klient obsługuje tylko jedno miejsce współpracy ze swoim biurem rachunkowym. Porządek w dokumentacji i lepsza organizacja pracy redukują zbędne lub dublujące się czynności.


Obsługa kadr i płac

Odpowiesz także na potrzeby klientów szukających kompleksowego wsparcia kadr i płac. Niezależnie od tego, czy będą to małe przedsiębiorstwa czy duże organizacje, Twoje biuro rachunkowe będzie gotowe na automatyczne i dokładne obliczenia podatków oraz obsługę pracowników.


Weryfikacja jakości danych

Dla własnego bezpieczeństwa przeanalizujesz zawartość merytoryczną plików JPK, niezależnie od tego, w jakim oprogramowaniu zostały one przygotowane. Wszelkie nieprawidłowości są od razu sygnalizowane i wskazywane. Dzięki temu do KAS trafią tylko poprawne raporty, co znacznie podnosi poziom bezpieczeństwa obsługi finansowo-księgowej przedsiębiorstwa.


Elektroniczny obieg dokumentów

Zarządzisz obiegiem dokumentów elektronicznych w biurze. Szybko wprowadzisz dokumenty kosztowe czy dokonasz dekretacji. Masz pełną kontrolę nad przebiegiem procesu obiegu poprzez wgląd w historię dokumentu.


Analiza danych

Dzięki technologii OLAP stworzysz raporty i analizy dostępne z poziomu aplikacji, przeglądarki WWW, MS Excel oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI). Jako użytkownik masz do dyspozycji dowolne układy raportów, zakres dat, drążenie danych, sortowanie, filtrowanie, wydzielanie wybranego zakresu danych.


Wymiana faktur

Prosto zarejestrujesz koszty on-line (w wyszukiwarce) i prześlesz faktury. Skontrolujesz i zarządzisz dostępem do dokumentów oraz archiwum. Obsługa uniwersalnego standardu e-faktury przyspiesza pracę – klienci i kontrahenci mogą je automatycznie wprowadzić do swoich programów bez dodatkowych opóźnień.


Szkolenia

Skorzystasz z rozbudowanych programów szkoleniowych oraz kursów on-line, przygotowywanych we współpracy z ekspertami ds. księgowości, podatków, cyfryzacji i automatyzacji finansów, kontrolingu i wielu innych specjalności. Uczestnicy szkoleń mają dostęp do wiedzy na temat aktualnych zmian prawnych i ich zastosowanie w codziennej pracy. Poznają także podstawowe, jak i zaawansowane funkcje programów z zakresu finansów i księgowości.

Powody, dla których biura rachunkowe wybierają rozwiązania Symfonia

 

 Łatwy start i konfiguracja

Wygodny kreator prowadzący przez proces zakładania firmy oraz wybór formy ewidencji. Gotowy model księgowy (wzorcowe plany kont, układ RZiS i bilansu) dla różnych działalności gospodarczych.


 Wygodna i szybka rejestracja danych

Wzorce księgowań i automatyczna kontrola poprawności wprowadzonych danych. Obsługa e-faktur i odczyt danych z faktur za pomocą OCR.


 Automatyzacja pracy

Dostęp do wielu narzędzi automatyzujących codzienną pracę, m.in. weryfikacji firm z białą listą podatników VAT, rozliczeń międzyokresowych, amortyzacji środków trwałych, obsługi umów leasingu.


 Prosta obsługa płatności

Obsługa płatności dla klientów oraz kontrahentów. Kontrola rozliczeń i łatwe księgowanie wyciągów bankowych.


 Połączenie z chmurą i łatwy kontakt z klientem

Wymiana danych online z klientami, bezpieczna wysyłka i odbiór dokumentów.


 Rozbudowane opcje raportowania

Bogaty zestaw wbudowanych raportów i zestawień dostępnych bezpośrednio w aplikacji – od prostych raportów po zawansowane narzędzia Business Intelligence.


 Kompleksowa obsługa kadr i płac

Ponad 100 różnych składników wynagrodzeń, około 150 typów zdarzeń usprawniających pracę, ponad 130 gotowych raportów wspomagających decyzje.


 Gotowe rozwiązania księgowe i kadrowe dla klientów

W Symfonii klienci biur rachunkowych mają dostęp do oprogramowania księgowego, kadrowo-płacowego, do analizy danych i wielu innych rozwiązań niezbędnych w prowadzeniu firmy.


 

Chcesz wiedzieć więcej o programach i usługach Symfonii lub umówić się na prezentację rozwiązania?

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.


Kontakt

 

Projektowanie, produkcja, serwis i dystrybucja urządzeń, systemów informatycznych, obudów i elementów konstrukcyjnych sprzętu IT.


DANE KONTAKTOWE

NIP: 671-00-12-263
REGON: 330264717
KRS: 0000557170
Śliwkowa 1, Niekanin
78-100 Kołobrzeg
+48 (94) 352 32 99
+48 (94) 354 40 88
+48 (94) 354 41 44
info@alplast.com.pl