Symfonia do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynami


Sprawna obsługa procesów handlowych ma decydujący wpływ na to, czy klient będzie zadowolony z transakcji​ i kontaktu z firmą oraz sprzedawcą. Dlatego program do zarządzania handlem i magazynem musi dać Ci pewność, bezpieczeństwo i ergonomię pracy na wysokim poziomie.

Sprawdź, w jaki sposób przyspieszyć procesy handlowe i usprawnić logistykę


Z pewnością nie są Ci obce sytuacje, gdy klient zamawia towar, którego akurat nie ma w magazynie; sprzedaży w złej cenie (np. gdy promocja na dany towar już minęła), czy opóźnienia w kompletacji zamówienia i jego wysyłce. Pomożemy Ci uniknąć takich zdarzeń w przyszłości. Dzięki wykorzystaniu systemów informatycznych wspierających sprzedaż, zakupy i zarządzanie magazynem, możesz znacznie przyspieszyć, rozwinąć i zwiększyć sprzedaż. Systemy handlowe Symfonia uporządkują informacje o towarach, klientach, ofertach, zamówieniach, transakcjach, płatnościach, w wielu kanałach sprzedaży, a dostęp do tych informacji będziesz miał z poziomu komputera, tabletu lub smartfona.

Zobacz, co oferuje system Symfonia Handel

 


Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
Usprawnij proces sprzedaży dzięki automatyzacji standardowych czynności


Zyskaj automatyzację takich czynności jak: utworzenie oferty, rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru – realizowane w jednym procesie. Twórz i śledź powiązania między ofertami, zamówieniami, fakturami, dokumentami magazynowymi oraz płatnościami i zleceniami, by w pełni kontrolować wszystkie transakcje sprzedażowe. Przejdź na fakturowanie elektroniczne, dzięki czemu lepiej zapanujesz nad płynnością finansową swojej firmy, będziesz miał dostęp do obrazu dokumentu sprzedaży lub zakupu.


Elastyczna gospodarka magazynowa
Prowadź elastyczną politykę zarządzania towarami oraz operacjami magazynowymi


Dzięki narzędziom Symfonii możesz prowadzić rzetelną i wiarygodną bazę informacji o stanie magazynu oraz wartości towarów, jakie na nim są ewidencjonowane. Symfonia Handel zapewnia bieżącą kontrolę nad gospodarką magazynową oraz ewidencję każdego typu operacji, jaka ma wpływ na magazyn: przyjęcia, wydania czy operacje wewnętrzne (np. produkcyjne czy przesunięcia).​


Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
Na bieżąco monitoruj informacje o należnościach i zobowiązaniach


W Symfonii skontrolujesz stan rozrachunków n.in. poprzez kontrolę nad bieżącymi informacjami o należnościach i zobowiązaniach. System wesprze Cię w generowaniu przelewów wychodzących oraz rozliczeniu zapłat - zminimalizuje ryzyko popełnienia błędu. Masz możliwość m.in. przypisania warunków płatności do konkretnego kontrahenta lub rodzaju transakcji; przyjmowania wpłat z uwzględnieniem korekt czy ewidencji numerów kont bankowych z możliwością weryfikacji na tzw. białej liście podatników VAT.


4 powody, dla których eksperci wybierają rozwiązania do zarządzania sprzedażą i magazynem Symfonia


Intuicyjna obsługa i szybki start


Program podpowiada użytkownikowi kolejne kroki do wykonania zadania, a wbudowane mechanizmy kontroli wewnętrznej przyspieszają obsługę i pozwalają uniknąć błędów.


Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami


Stale aktualizowany program zapewnia poziom sprawozdawczości zawsze zgodny z polskimi przepisami.


Ułatwienie w obsłudze JPK_V7


Ewidencjonowane w systemie dane są przekazywane automatycznie do modułu księgowego w celach raportowych.


Elastyczność wspierająca rozwiązania indywidualne


Personalizacja pól, formularzy, dokumentów umożliwia lepsze dopasowanie systemu do specyfiki branży.


Wyjątkowe możliwości rozbudowy


Interfejs wymiany danych WebAPI pozwala na nieograniczone możliwości integracji z zewnętrznymi branżowymi systemami specjalistycznymi, np. systemami B2B, platformami sklepów internetowych, platformami aukcyjnymi B2C, systemami do zarządzania projektami, salonami samochodowymi, stacjami benzynowymi, serwisami samochodowymi, wypożyczalniami i wynajmem, systemami do projektowania CAD-CAM-CAE i wieloma innymi.

 

Moduły, z których możesz zbudować system Symfonia w obszarze handlu


Firmowy obieg dokumentów, raportowanie obowiązkowych deklaracji do urzędów skarbowych.
Wypróbuj dodatkowe aplikacje i narzędzia wspierające Cię w codziennej pracy w sprzedaży i zarządzania stanami magazynowymi.

 


Mobilny Handel



Aplikacja dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie ​i wykorzystujących urządzenia mobilne z systemem Android.


Mobilny Magazyn



Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi.


Fakturowanie i księgowość online


Symfonia eBiura


Integrator
z e-Commerce


Indywidualnie wdrażana integracja oprogramowania handlowego z platformami e-commerce i sklepami internetowymi.

 

Projektowanie, produkcja, serwis i dystrybucja urządzeń, systemów informatycznych, obudów i elementów konstrukcyjnych sprzętu IT.


DANE KONTAKTOWE

NIP: 671-00-12-263
REGON: 330264717
KRS: 0000557170
Śliwkowa 1, Niekanin
78-100 Kołobrzeg
+48 (94) 352 32 99
+48 (94) 354 40 88
+48 (94) 354 41 44
info@alplast.com.pl