Odpowiedzialność społeczna Społeczna odpowiedzialność biznesu jest podstawą, na której nasza firma kreuje swoje relacje z otoczeniem, uwzględniając potrzeby wszystkich interesariuszy: klientów, pracowników, partnerów biznesowych i społeczności lokalne.

Troska o klienta i jego satysfakcja jest naszym priorytetem bez względu na rodzaj oferowanego produktu czy usługi. Naszym założeniem jest polepszenie jakości obsługi klienta, partnerstwo oraz etyczne postępowanie w relacji z klientami, dotrzymywanie warunków zawieranych kontraktów, przejrzysta procedura handlowa i reklamacyjna oraz oferowanie naszym kontrahentom dodatkowego serwisu. Ponadto dokładamy wszelkich starań, aby dostarczany produkty spełniały najwyższe standardy i oczekiwania naszych klientów.



Najważniejszą wartością naszej firmy są ludzie. Troska o bezpieczeństwo i higienę pracy, uczciwe traktowanie pracowników oraz kierowanie się zasadami etycznymi to podstawy, na których firma opiera swoją odpowiedzialną działalność wobec pracowników. Dbamy o zabezpieczenie interesów, realizowanie potrzeb i spełnianie oczekiwań swoich pracowników. Aby to osiągnąć wykorzystujemy mapę odpowiedzialności firmy wobec pracowników w strategii CSR:



Dbamy o budowanie relacji z naszymi partnerami biznesowymi, które są oparte na zasadach uczciwej konkurencji. Nasze decyzje mają uzasadnienie biznesowe. Aktywnie przeciwdziałamy praktykom przeciwko zasadzie transparentności w wyborze podwykonawców i dostawców. Przywiązujemy także szczególną wagę do dobrych relacji z samorządami, na terenie których prowadzimy swoją działalność. W zakresie kontaktów z jednostkami sektora publicznego stosujemy wewnętrzne uregulowania oraz Prawo Zamówień Publicznych.


Jesteśmy nie tylko podmiotem biznesowym, ale także członkiem lokalnych społeczności, w których działamy. Dokładamy wszelkich starań, aby budować partnerskie relacje z przedstawicielami tych społeczności. Poprzez przemyślane działania, które wpisują się w wizję i misję naszej firmy docieramy do potencjalnych lub aktualnych interesariuszy. Poprzez takie działania budujemy również niezbędną więź i poczucie solidarności z otoczeniem i jego problemami.


Dążąc do tego, aby wszelkie działania biznesowe prowadzone były zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, które są podstawą tworzenia dobrych i trwałych relacji z otoczeniem firmy zarówno klientami, inwestorami jak i jej pracownikami, stworzyliśmy kodeks etyczny firmy Towarzystwo Handlowe Alplast


      Gwarantujemy, że nasi pracownicy przestrzegają ustalonych procedur i dobrych praktyk. Wszystkie osoby zatrudnione w Towarzystwie Handlowym Alplast przechodzą odpowiednie szkolenia wdrażające i podtrzymujące przestrzeganie powyższych wytycznych.

 

Projektowanie, produkcja, serwis i dystrybucja urządzeń, systemów informatycznych, obudów i elementów konstrukcyjnych sprzętu IT.


DANE KONTAKTOWE

NIP: 671-00-12-263
REGON: 330264717
KRS: 0000557170
Śliwkowa 1, Niekanin
78-100 Kołobrzeg
+48 (94) 352 32 99
+48 (94) 354 40 88
+48 (94) 354 41 44
info@alplast.com.pl